CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

FACEBoOK oh FACEBOOK

Hye teenager!how are u?
Sorry la kawan kawan yang nak mgenali aku tu,tak payah la duduk sibuk tanya soalan "bf sehat?" naik muak aku dengar.Uhm,listen hear okey!kalau aku ada pakwe pun kenape?TAKUT pakwe aku marah korang nak kawan dengan aku ke?or korang cuba nak teeetttt.Ala.Apa yang terlintas dalam otak korang tu kalau single je nak minta number itu je yang korang tau kan.Kalau relantionship ada pulak yang suruh aku CLASH!gila2 budak sekarang ini.Susah nak faham!laman FACEBOOK tu ditubuhkan memang la nak berjumpa dengan kawan lama or baru!THAX alot pencipta FACEBOOK sebab dah banyak ketemukan aku dengan kawan2 :) keep smile~~clap your hand.

Okey,dekat sini lagi satu aku nak bagitau kawan2 yang "ngek" sikit tu.Facebook juga bukan tempat untuk menjatuhkan maruah seseorang,for exp letax gamba2 yg separuh bog**,gamba2 kemaluan,gamba2 bercium.Hee.yucks!that no my cup of my tea.Sila la padam ya siapa siapa terasa:)(:Sikap segan sesama manusia perlu la timbul pada setiap dada insan supaya tak ada la keruntuhan ahlak dikalangan kita semua ni.FAHAM!!Kalau nak letak juga okey fine but tak payah gatal2 tangan ko tu nak "add" aku confrm aku clik button "not now" n block ;)

Sekarang semua orang dah ada facebook ta kira umur.budak darjah 1 pun dah ada facebook kan,bukan tak boleh.tapi kalau dah onl tu pandai pandai la ayat nak cover ya dkt kakak nurul wawa ni eh.jangan pulak malam2 mak ayah dah tidur minta mengarut dekat kakak wawa awak ni.Confirm dapat kaki!budak2 lagi pandai cakap mengarut,err..apa nak jadi.nyah kau lagi sini.Naik geli aku baca ayat kau tau tak?F***

Pada semua yang ada facebook tu TOLONG la awasi tangan anda untuk taip yang mgarut dan masukan benda tak senonoh!tepuk dada tanya iman.SELAMAT BERFACEBOOK

No comments:

Post a Comment